Concept & strategie
Wat ons onderscheidt van typische webbureaus is dat we niet focussen op eenen en nullen. De technische kant van elk digitaal middel (website, app, webshop) moet uiteraard staan als een huis, maar wat ons betreft staan je doelen voorop. Vandaar dat we voor de fase Bedenken (stap 1 in onze 4-fasen-benadering) vaak afstemmen of samenwerken met het creatief-strategisch team van SowiesoHelder. Zij zijn gespecialiseerd in het inzichtelijk maken van de overall strategie, je doelgroep en customer journeys en kunnen helpen bepalen hoe we het best onze doelen kunnen bereiken.
Op die strategische ondergrond is het in een vervolgfase goed bouwen. Hiermee weten we veel beter wat er aan techniek nodig is om de website (of een ander digitaal middel) effectief te kunnen opzetten om de gestelde doelen te bereiken. Met het online-team gaan we vervolgens aan de slag met het digital design, als het ware de doorvertaling van je merkconcept voor alle digitale middelen die je wilt inzetten. Soms is een merkconcept al ontwikkeld en kunnen we de merkbeleving doorvertalen in een look & feel, tone of voice, (web-)animaties en video- & fotografiestijl.