Nieuwe uitstraling na twintig jaar
Als je twintig jaar in hetzelfde huis woont, wordt het wel eens tijd voor een verbouwing. Met een andere indeling, nieuwe meubels en een grondige verfbeurt, kun je dan weer jaren vooruit op je stevige fundering.
bezoekers
per jaar
meer
conversie
Als je twintig jaar in hetzelfde huis woont, wordt het wel eens tijd voor een verbouwing. Met een andere indeling, nieuwe meubels en een grondige verfbeurt, kun je dan weer jaren vooruit op je stevige fundering.
Vitablend maakt gezonde poeders en anti-oxidantsystemen, die worden verwerkt in etenswaren. In de producten van de Vegetarische Slager bijvoorbeeld. Ze worden op maat gemaakt, in clean rooms op basis van wetenschap en dat doen ze al bijna 20 jaar. Een super actueel en modern product dus, in een verouderd jasje. Dat moest worden opgefrist.
Nadat we een hele nieuwe merkstrategie hebben uitgewerkt, met daarbij een nieuwe vormgeving, hebben we een kleurrijk, modern en fris logo ontworpen. Een logo, waarin verschillende primaire kleuren als het ware samen worden geblend tot één geheel. Net als hun ingrediënten. Voor de website was het even puzzelen, maar doordat we daar een percentage van de kleuren hebben gebruikt, werd het een mooie, rustige, professionele site.
Marcel Holscher
Global Head of Marketing & Communication
“Hartelijk dank voor al het harde werk en de bijdrage aan de voorbereiding en lancering van de nieuwe Vitablend website. Het is een grote gebeurtenis in het leven van een bedrijf en deze rebranding zet Vitablend zeker voor een nieuw bruisend en groeiend tijdperk.”
Kan jouw merk ook wel een opfrisser gebruiken? We gaan er graag mee aan de slag!